WEB
Kas būtu jāzina par mājas lapas aprakstu?

Kas būtu jāzina par mājas lapas aprakstu?

Vai ir kāds veids, kā uzlabot vidējo klikšķu skaitu, piesaistīt lielāku plūsmu uz jūsu mājas lapu un labāk iepriecināt lietotājus tikai ar 160 rakstzīmēm vai mazāk? Tas viss ir iespējams, ja izmantojat laiku, lai savai vietnei pievienotu labi izstrādātus lapas aprakstus.

Šajā īsajā ceļvedī mēs iepazīstināsim jūs ar visu, kas jāzina par mājas lapas aprakstiem: kādi tie ir, kāpēc tie ir svarīgi un kā tie var palīdzēt izmērāmā veidā uzlabot jūsu vietnes meklēšanas veiktspēju.

Kas ir mājas lapas apraksts?

Mājas lapas apraksts ir īss teksta bloks, kas parādās zem virsraksta meklētājprogrammas rezultātu lapā (SERP).

Tas tiek parādīts arī sociālajos medijos, kad kopīgojat lapu vai ziņu: Ja lapas aprakstu neievadāt manuāli, meklētājprogramma vietā parādīs kopiju no lapas. Parasti tas ir pirmais viens vai divi teikumi lapā. Dažos gadījumos tas izvilks fragmentu no teksta vidus, ja šajā fragmentā ir meklējamais atslēgvārds.

Cik garam ir jābūt lapas aprakstam?

Lapas aprakstam nav rakstzīmju minimuma vai maksimuma, bet garāki apraksti tiks pārtraukti. Griezuma punkts ir atkarīgs no ekrāna lieluma – platekrāna darbvirsmas displejā parasti tiks parādīts garāks mājas lapas apraksts nekā mobilā tālruņa displejā. Parasti, ja aprakstus ierobežojat līdz 160 rakstzīmēm vai 512 pikseļu platumam, tie tiek pilnībā parādīti lielākajā daļā ierīču.

Kāpēc lapas aprakstiem ir nozīme?

Ja jums nav labi izstrādātu mājas lapas aprakstu, jūs zaudējat dažas galvenās iespējas. Uprankd mārketinga aģentūra nodrošinās profesionālu palīdzību mājas lapas aprakstu izveidē.

Parādiet to, kas atrodas lapā

Jūsu lapas aprakstam jāsniedz skaidrs, kodolīgs kopsavilkums par to, kādu informāciju klients var atrast jūsu lapā. Ja jūsu lapas aprakstā ir runāts par klēpjdatoriem un lietotājs noklikšķina uz lapas par planšetdatoriem, viņš būs vīlies un atgriezīsies meklēšanas rezultātu lapā. Tas galu galā izraisīs šīs lapas klasifikācijas kritumu ar klēpjdatoriem saistītiem atslēgvārdiem, jo ​​tas acīmredzami nepriecē lietotājus. Izmantojiet mājas lapas aprakstu, lai piesaistītu vairāk apmeklētāju.

Pievilināt lasītājus

Parādīt to, kas atrodas lapā, ir tikai pirmais solis. Ja es uzrakstīšu lapas aprakstu, piemēram, “Šī lapa ir par apaviem, kedām, un citiem sporta apaviem”, šāds lapas apraksts nesajūsminās topošos klientus pat ja viņš precīzi zina, ko sagaidīt lapā. Piemēram, šāds lapas apraksts: “Atrodiet pārdošanā ērtus skriešanas apavus no tādiem ražotājiem kā Nike, Adidas un New Balance. Iepērcies tūlīt!” liek saprast, par ko ir lapa, un arī piesaista lasītāju, izskaidrojot jūsu preču piedāvājuma klāstu.

Kā es varu uzrakstīt labu mājas lapas aprakstu?

Ja jums ir mazāka vietne, visus mājas lapas aprakstus varat uzrakstīt pāris stundu laikā vai mazāk. Vietnēm, kurās ir daudz lappušu vai produktu, darba slodze kļūst lielāka, taču tas ir tā vērts, lai veltītu vairākas stundas mājas lapas aprakstu veidošanā.

Aizpildiet to. Ja atstājat to tukšu, meklētājprogramma automātiski aizpildīs saturu. Lai gan tas tiks izvilkts tieši no lapas, jūs nevarat kontrolēt, kas tiek izvilkts vai kā tas parādās. Pārņemiet kontroli un aizpildiet aprakstu paši.

Uzrakstiet katras lapas oriģinālos mājas lapas aprakstus. Neatkārtojiet aprakstus vairākās savas vietnes lapās, jo tas var radīt neskaidrības meklētājiem vai piespiest vairākas lapas nevajadzīgi konkurēt savā starpā.

Norādiet lapas galveno tēmu un iesaistiet to lapas aprakstā. Vispārīgi vai plaši mājas lapas apraksti nedos jums labvēlību. Esiet kodolīgs, Jums ir aptuveni 160 rakstzīmes, ar kurām strādāt.

Rakstiet augstas kvalitātes mājas lapas aprakstus. Gramatikai ir nozīme! Pirms jauno aprakstu publicēšanas izmantojiet pareizrakstības pārbaudi vai lūdziet kādam veikt korektūru.

Katru reizi, kad vietnei pievienojat lapu, pievienojiet atbilstošu aprakstu. Periodiski jūs vēlēsities veikt visu jūsu vietnes aprakstu revīziju, lai pārliecinātos, ka tiem ir jēga un tie atbilst jūsu piedāvājumam un atlasītajiem atslēgvārdiem.